torsdag 18. september 2014

Poncho - close to my heart


Jeg har dessverre vært litt fraværende denne uken -travle dager - og dere venter sikkert spent på hvem som ble den heldige vinner av skjørt fra byTiMo…
Gratulerer Tina!!! Du ble den heldige denne gang - hurra! 
Ta kontakt så vi får sendt riktig størrelse til deg :)

Vi pakker stadig ut nye varer, og i dag kom disse flotte ponchoene fra Close to my heart! Jippi!!! Vi tok noen bilder...men det jeg låner istede noen bilder fra 
Close to my heart av disse flotte jentene!

Nye Cashmere-skjerf i nye lekre farger kom det også!


 Ponchoen er denne høsten et must-have-plagg 1199,-










Nå skal jeg pakke baggen...etter lunsj i morgen blir det hyttetur med gode venner i den norske fjellheimen, og et cashmereskjerf fra Close to my heart blir garantert med i bagasjen!!:)
Happy week-end!

Følg oss på instagram
@mathildesverden
@ruthmathildeaas
@runeaas


3 kommentarer:

Ks sa...

Fikk dere inn skjerfet i pudder (rosa)?

Mathildes Verden sa...

Ja det har vi fått! Det er superlekkert :)

God helg!

Ruth M.

Unknown sa...

Elsker CTMH :))
Lenge siden jeg har vært innom her, må scrolle meg bakover:)

Ha en flott kveld, og en fin ny uke:)