onsdag 12. juni 2013

Vasen på bordet


 Idag måtte denne vakre vasen / urnen få bli med meg hjem. Den har egentlig spurt pent om det hele den siste uka. Jeg har bare ikke hatt tid til slikt fint besøk, men idag kunne jeg ikke si nei. 
Om det så blir en besøksvisitt eller om den vil få fast bopel er jeg i skrivende stund ikke helt sikker på, men det ser ut til at den har funnet seg riktig godt til rette i min stue:)
Akkurat nå ta den vare på de vakreste av alle blomster...hvite peoner, ikke fra min hage, men fra Mathilde sin:)
Jeg tror også den kan trives godt uten å ha blomster å ta vare på...vakker som den er i sin egen prakt!

Den lille slektningen av bolle/ skål måtte også få være med en tur, og ettersom jeg digger slike saker så det stor fare for at den kan bli fast innventar i dette huset. Slike skåler er så kjekke for de kan brukes til alt...ja absolutt ALT!













 Ha en kjekk onsdagskveld da dere...og til info så kommer vase og skål fra TineKHome, og Mathildes verden..selvfølglig :)



6 kommentarer:

n i n a s hjem sa...

Stemmer for at de får fast plass hos deg ;) De er SÅ fine!!!

Kaspara sa...

Hei Mathilde
Lekker sorthvit vase! Sorthvitt er i grunnen alltid fint og passer til så mye.
Tusen takk for koselig hilsen og ord inne hos meg.
Glad torsdag til deg!
Klem fra Kaspara

Tone sa...

Nydelig vase, og ikke minst blomstene :) Herlig blogg med fine bilder, la meg til som følger!
Klem fra Tone

Mathildes Verden sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer...det er så inspirerende;)

Klem til dere alle;))

mona sa...

har du nettbutikk??

Mathildes Verden sa...

Hei Mona.
Nei dessverre vi har ikke nettbutikk(pr.idag)
Men om det er du vi har som du ønsker tilsendt sender vi gjerne...smått og stort.
Du kan sende oss evt bestilling på mail ruth@mathildesverden.no el tlf. 93266933 el Facebook

Ruth M.