tirsdag 22. januar 2013

Huttetu så kaldt det er...

Det er en kald januar-tirsdag i vårt langstrakte land og lite som  minner om vår! 

Jeg synes vintermånedene kan til tider våre veldig lange og tunge.Det er mørkt og kaldt tidlig og sent, og jeg bruker så utrolig mye energi på å holde meg varm. Huttetu!!! 
Da må jeg gjøre noe med det!...slippe til de små hverdagsgledene! som å glede meg over de vårlige fristelsene som etterhvert kommer inn i butikken!

Finn fram ulltrøya og ullsokkene( vi har noen igjen på salg!)
ta en kopp varm te og la drømmene om lysere og lengre dager varme din kropp og sinn...


Gåsunger og løkplanter gir meg den gode vårfornemmelsen:) 



Blått er en farge vi aldri blir lei, som aldri går av moten og som passer godt inn i våre hjem. 
For meg er blå detaljer på kjøkkenet vår og sommer, og
keramikken fra TineK er en sikker vinner!:)




Vakker blå hortensia



Ha en kald og fin vinteruke!

Ingen kommentarer: