mandag 26. november 2012

Snart adventstid


Snart er det tid for å tenne det første lyset og åpne den første luka i adventskalenderen.
Det blir i år som tidligere Mathildes adventskalender med små og store adventstilbud under hver luke...følg med!

Det er utrolig moro at dere følger oss på bloggen, ekstra stas er det når dere legger igjen en hyggelig kommentar, så da er det for meg å bare å blogge ivei!:)

Legg inn en hyggelig kommentar iløpet av uka, bli følger på bloggen og anbefal oss til andre! 
Vi trekker ut en heldig vinner av duftelys fra TineK! 




 Kalender-duftelys fra Tinekhome kr.150,- 
og søtt lite Christmas-duftelys kr.49,-



****** Adventsstjerna fra Watt&Veke lyser vakkert i vinduet*********



***Ha en fin og vakker adventtid ***

5 kommentarer:

Anne sa...

Fant nettopp bloggen deres,her var det myye fint! Jeg elsker de tallene som er knytt på lysene. Så søte! Hvor er de fra?

Jeg var så heldig å få bursdagsgave fra min mor fra Mathildes Verden, blant annet et kjempefint lite juletre med små sølvblader på. Da måtte jeg bare tjuvstarte litt med julepynting, så nå står det sammen med noen lyshus fra Walthers, som et slags torg-juletre :)

Skal helt klart følge med her fram mot jul. Og til slutt må jeg si at det er så fint at dere er med på å holde liv i Kongens gate. Stå på!

Frid sa...

Hei Ruth! Endelig blogger du igjenhar savna det vi som ikke er på face, ikke sant Elisabet? blir spennende å følge med på adventslukene; trivelig tid dette! Ha en fin kveld

elimat sa...

Hei igjen!
Skal nok følge med på kalenderen ja! Flere som ikke er på face?! Hm......;)

Mathildes Verden sa...

Hei Anne! Så flott at du fant bloggen vår:) Nå er det bare å legge den inn på favoritter:)

Tallene er fra Mathildes verden, Bloomingville eller Madam Stoltz. Dessverre solgte jeg de siste i den str.idag, men vi har en mindre utgave.

Det treet du har fått er fra TineKhome, de finnes i ulike str og utgaver....superfine!..og nå er tiden inne til å kose seg med julepyntinga:)

Vi skal holde liv i gata vi Anne, vi har så mange flotte kunder!

Riktig fin adventstid alle sammen!...og Frid nå er jeg på`n igjen!

Mathildes Verden sa...

Elisabeth...det er jo fint at du og Frid følger oss på bloggen...liker:)))

Følg med på adventskalenderen...nye tilbud under hver luke fram til julaften!:)

klem Mathilde;)