tirsdag 13. september 2016

Fuck cancer - sterke stygge ord… men må bare si det….

Ei nydelig septemberhelg hjemme i hjemmet mitt er er over, og jeg er tilbake til Trondheim og St.Olav. 

Det ble 100% hjemmetid og kos med famililen. Myye soving for meg da det er mye smertetestille og morfin som herjer rundt i kroppen på meg.  
Men med Rune og Trine fikk jeg kosa meg på terassen, ja vi leka oss vel slik vi pleier...styling og klær, dette som vi elsker, men som vi får så altfor liten tid til. 
Det ble mange flotte bilder og jeg klarer ikke helt å sortere, så dere får få et lite fotogalleri her nå:) 
Klærne og varene er fra Mathildes verden.



  





























Og så kommer noen ord her nede om der vil lese...dette er ikke et bilde for moroskyld som herjer på fb akkurat nå...kunne vært for dette bildet ble tatt av Rune og meg høsten -90  Rune er tre år gammel. Er vi ikke søte :)

Kulen jeg har på halsen - Jeg ble syk nyttårsaften, og 14.januar i 1991 ble jeg operert for kreft med spredning. Kulen sitter på skjoldbuksskjertelen. Jeg går da jevnlig til kontroll, men bare blodprøver de siste årene. Ingen har vel trodd eller tenkt at etter 26 år så skal dette blusse opp igjen, ikke er de sikker på at dette er rota til det onde nå i skrivende stund heller. 
Pr. i dag sitter kulen som de stråler på den andre siden og de finner rett og slett ikke hvor dritten kommer fra. Jeg har idag fjernet kuler i hodet, samtidtid som vi gjorde nye funn:( :( 
Jeg vil fom i morgen av få dobbelt opp med stråling, og 
 jeg vil få cellegift, fæle og triste nyheter.

Jeg vet dere er støttende med meg. Takker så mye varmen og støtten dere sender meg. Jeg kan dessverre ikke besvare hver og en, men god klem til dere alle - Ruth <3
 



3 kommentarer:

vanessita sa...

❤️

k studio handmade sa...

administrator sa...

I am sorry cancer got too close to you and yours!
Who is sick? Who has cancer? What happened since last September 2016?
My best wishes of a... I honestly do not know what to wish in these circumstances.
I have been through this and I can imagine the physical and the emotional pain you are going through.

Wishing you the best and a lovely Holiday Season 2017.
'nando