onsdag 7. januar 2015

Lyse varianter


I mangel av fotograf, har jeg i kveld forsøkt meg på en ny variant. 
Sitat:Pippi Langstrømpe - Det har jeg aldri gjort før, så det kan jeg sikkert!

Nå ja det ble ikke helt topp resultat, men det er så mye fint jeg bare må vise dere :)

Har satt sammen to jakker, to bukser, to topper, en genser og to skjerf, hvor alt kan mikses og matches på kryss og tvers. 
Finn dine favoritter!


















Blå bukse -Line of Oslo 900,-
Lys bukse -Gustav 1400,-
Strikk jakke -Nü by Staff 1000,-
Lys jakke - Chill Norway 1600,-
Basic m knapper -Gustav 900,-
T-shirt -Gustav 900,-
Genser - Chill Norway 1400,-
Skjerf - Tif&Tiffy 449,- 599,-






 Hva synes dere? Er dette en grei måte å se klærne på...
Vi sees ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Kjempefint med slike variansjonsmuligheter:))
Digget den blå buksen og den hvite strikketjakken:)