mandag 13. januar 2014

L:A BRUKET

Hva er vel bedre... etter en kveldstur ute i den kalde vinterlufta…for så å tilbringe en ego-tripp-time på badet!? 
Ta et varmt og deilig bad, og så teste ut alle de nye hud-og kroppspleieproduktene fra L:A BRUKET...




Dette er et serum ansiktsolje som er prefekt til tørr vinterhud


Alle produktene fra L:A BRUKET inneholder kun naturlige ingredienser og eteriske oljer.
De er prudusert i Sverige, har tøffe forpakninger i akkurat passende størrelser, og ikke er de dyre heller.
Priser fra 189,-


Her et lite glimt fra badet mitt som fikk en oppussing før jul.
Jeg ble kjempefornøyd, og digger de nye JIELDE-lampene over speilet. De finnes i mange ulike størrelser og farger.
Vi har et bredt utvalg av JIELDE-lamper i butikken akkurat nå, og har vi ikke den fargen eller størrelsen du ønsker kan de bestilles:)





Intet bad uten duftelys:) 
Dette fra TRUE GRACE -white tea- er min nye favoritt! 
Såpedispenser fra HALVOR BAKKE


Kurv fra OISOIOI til oppbevaring av håndklær, sammen med Runes første sko.




Shampoo og balsam i praktisk pumpeflaske


Ren og pen skal jeg nå krype under dyna...

Sov godt og søte drømmer til dere alle...

1 kommentar:

Linn sa...

Hei:-) vet ikke om du har sett kommentaren min under her? I det andre innlegget?:)
Utrolig fint bad du har, gleder meg til vi tar fatt på vårt;)

Fortsatt fin dag til deg:-)
Klem fra Linn