onsdag 6. mars 2013

Invitasjon til konfirmasjon

Nå er det jaggu på tide å komme igang med blogginga igjen!
Nå har det vært stille altfor lenge...så det er på tide komme seg ut av vinterdvalen. Det er jo vår!!! juhuu:)

 Kanskje har jeg vært en bjørn i mitt tidligere liv, ikke vet jeg, men jeg kryper gjerne litt i vinterdvale. Jada jeg vet det er en dårlig unnskyldning, men da er det er iallefall helt greit og få tilbakemeldinger om at aktiviteten på bloggen er savnet. 
 Så takk kjære Elisabeth for at du ga meg et spark bak! Vi elsker våre kunder og alle våre blogglesere!

Det er som sagt på tide å våkne opp...det er vår i lufta og vi har mye å glede oss til! 
Jeg for min del har konfirmant i 5.mai. Da er det lillejenta mi som skal konfirmeres i Steinkjer kirke. Det er kjekt når man har hatt to konfirmanter tidligere da har man en mal på hva, hvordan og når ting skal gjøres.
Vi er godt i gang med planleggingen, og nå er invitasjonene er klare!



Rosa ble fargetema denne gangen. Kanskje ikke så veldig kreativt og overraskende til en jentekonfirmant...men som lillesøster etter to storebrødre som gikk for sort/hvitt-brunt/hvitt synes jeg dette blir riktig flott!


 "medaljens bakside"...artig med tape! 
Jeg er ingen "screpper" men synes det av og til kan være artig å klippe/lime og lage til noe personlig til spesielle dager og anledninger... og er meget godt fornøyd med resultatet:)


Det ble lite Mathildes verden-produkter i dette innlegget, men hyssingen og tagsen er derfra! 
Resten må nok Panduro få reklamen for, men ellers er det 100% homemade:)



Klare for utsendelse! 

Hyggelig å være tilbake igjen...og jeg lover at det ikke skal bli lenge til neste gang...da med masse herlig vårnyheter fra Mathildes verden!!!

Klem 

2 kommentarer:

Linn sa...

Så flink du er:-) de ble virkelig flotte:-)
Har savnet innleggene dine her og, håper på og få kommet innom butikken din snart igjen...:-) dere har så mye fint:) sees vel der snart:-)
Klem fra Linn:-)

elimat sa...

Hei!!
Endelig!!!!!! Ikke bare jeg som har savnet bloggen;)
Synes kortene er kjempefine. Du er jo en kreativ jente på bare noen og førti:))))
Skal bli artig å følge med utover våren. Nå har du jo lovet........
Bursdagsklem fra meg:)